Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.

neděle 2. července 2017

Co takhle letní romantika?

Dlouho jsem tu nebyla.
Dlouho,....

Ale přišlo léto a řekněme, že je čas na romantiku.
Každá holka chce romantiku, ale ne každá ji dostane.
Napadla mě taková malá letní romantická záležitost....
Taková jakoby romantická story - je jenom na vás jestli budete chtít pokračování - co vy na to?



Dopis první


Dobrý den neznámá tramvajová cestující,

musím Vám poděkovat.
Takové cesty z práce jen tak někdo nemá. Jen si to vezměte, každý začátek cesty začíná otázkou - budete sedět na zastávce? Hmmmm, ale ano …. první malý úsměv (samozřejmě diskrétní a sotva postřehnutelný).
Další otázku do jaké tramvaje - jste před nedávnem rozsekla Vy. Opravdu, bylo to nedávno v pátek, ale pomlčím o tom.
O samotné tramvaji Vám toho moc nepovím. Za poslední dva týdny se vůz jaksi scvrkl, zúžil, provoněl, rozezpíval a proslunil. A taky ztajemnil, protože dívat se Vám hluboce do očí (na škále hlubokosti od jedné do deseti, navrhuji osmičku) je tajemství. Žádné tajuplné, ale naopak pěkné, krásné a usměvavé ….druhý, třetí a čtvrtý malý úsměv (pomálu už tak diskrétní a postřehnutelný).

…. celkově jste tajemství. V detektivkách se často objeví nečekaná stopa, moment, který vnese do případu trochu více světla, nasměruje děj. Nevíte o nějaké stopě, která by trochu posunula
tramvajový případ? Rozbor písku z podrážky, kávou politý lístek z čistírny, přezdívka kuchaře kam
chodíte na oběd, inzertní rubrika místního plátku, rtěnka na sklenici od vína ….

Cesta skončila. Ještě, že mám kapsu a v ní čepici …. poslední malý úsměv (snad diskrétní a
nepostřehnutelný). A koukám, že se i Vratislavice malinko, ale přeci jen scvrkli.
Takové cesty z práce jen tak někdo nemá. Děkuji.


Na viděnou neznámý tramvajový cestujicí

 

Žádné komentáře: