neděle 18. prosince 2016

Astrologický kalendář do roku 2020 - Jací jsme a co nás čeká - Antonín Hrbek

 



Vydáno: 2016 Grada
Počet stran: 280





Pokud nevíte, co ještě pod stromeček,

mám pro Vás tip.










Vynikající český astrolog Antonín Hrbek vydal další knihu pro laickou veřejnost. Tedy přiznejme si to - především pro ženy. Třeba se najde i nějaký muž, tak mě klidně vyveďte z omylu, ale obecně si prostě myslím, že horoskopy mají raději ženy.

Už v první jeho knize, která se mi dostala do ruky, jsem si strašně ráda listovala. Ono se to prostě fakt nedá číst jako klasická kniha. Jak u horoskopů pro ženy tak v astrologickém kalendáři, budete listovat.

Tam a zpátky a zas na začátek a pak skočíte doprostřed,.. No, protože nejdříve Vás bude zajímat, co čeká Vás. To je samozřejmé. Pak přijde na řadu partner. Potom Vás napadne co Vy a on - jestli máte v budoucnosti něco společného. A pokud ano, budete jásat a pokud ne, mrknete na kalendář jeho bejvalky a budete doufat, že nemá nic společného ani s ní, protože to by bylo nanic. Pokud je všechno tak jak doufáte a jak si přejete, můžete si dát v klidu nohy na stůl a těšit se na zářnou budoucnost. Pokud ne, budete zuřivě listovat dál a hledat, který rok Vám dá další šanci. Astrologický kalendář je až do roku 2020, takže nebojte - světlé zítřky čekají každého, kdo jen trochu chce.

A cože? Spokojené? Nohy na stole? Hm,... ale co když,.. jdem mrknout na kalendář dětí. Jdou do puberty a trochu doufáme, že se všem špatným věcem vyhnou. Ne jako my,... Bohužel - ten nos si asi taky trochu nabijí, ale každé znamení je své a tak se můžeme podívat, jak s nimi zacházet a před čím je chránit. V knize je popsána povaha jednotlivých znamení a já přesně vím, že když je moje dcera ve Vahách, nemůžu k ní přistupovat jako k dítěti ve Lvu. Lvovi předhoďte kořist a on ji rozcupuje. Váze dejte na vybranou a bude hodinu přemýšlet co s tím,....

Každý člověk je jiný. A já jsem trochu nevěřící Tomáš takže slepě všem horoskopům nevěřím. Ale i skeptik jako já nakonec musí na některé věci přistoupit a spoustu věcí si spojí. Pochopila jsem už dřív, že se svou Štíří povahou musím být opatrná a na některé svoje nálady a nápady si musím dát pozor. Už se sebou umím trochu žít. A jiného Štíra poznám na sto honů. Jsme tak čitelní,... A vzpupní a impulsivní a tvrdohlaví a ,..... no,.. máme i kladné stránky :-)

Takhle bych o jednotlivých znameních a o tom jak to opravdu funguje, mohla psát ještě dlouho. Ale zkuste si to přečíst sami. Nebo dejte tuhle knihu pod stromeček kamarádce, sestře nebo mamince. Někdo prostě nemá náladu na romány, ale tohle listování v čase bude fajn.

A jsem zvědavá, jak to bude, až se v roce 2020 podívám zpět a řeknu si - hm,... pane Hrbku,.. jako kdyby jste to neříkal,...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace - zdroj Grada:

Chcete vědět, jak nás bude postavení planet ovlivňovat v následujících letech? Astrolog Antonín Hrbek, který se horoskopy zabývá již více než půl století, představuje prognózy pro všechna znamení rok po roce včetně detailních konstelací a grafů.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, nechces se zapojit tady? http://www.cbdb.cz/spoluprace-pro-blogery

Knihyztramvaje řekl(a)...

Ahoj děkuji za tip určitě se na to mrknu

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.