pátek 13. května 2016

Liberecká nelosovačka

 

Tááák, je pátek třináctého večer. Je to první a poslední pátek třináctého tento rok. Fakt, letos je jen jeden. A protože si ho chci s vámi užít, tak vítězem je,....

Nene, ještě neřeknu. 

Zjistila jsem a zcela sebekriticky přiznávám, že moje soutěže příliš lidí nepřitáhlo a tak s nimi tedy končím. Možná ne definitivně, ale pro teď jo. Já jsem totiž ješita ješitná a chtěla bych mít spooooustu komentářů a spoustu papírků na  losování a tak budu chvíli trucovat, pak chvíli přemýšlet a pak vyrukuju s megahustou soutěží. Fakt. 

A když je dnes ten den, který jsem řekla, že vás naučím mít ráda a nikdy už nebude nešťastný, tak jsem se rozhodla, že vítězem budou všchny tři dámy, které mi napsaly. Nebudu prozrazovat, co která dostane. Sama mám ráda překvapení. Knihy byly avízované pouze dvě, ta třetí je tedy překvapení úplné. 

A můj pátek třináctého? Chtěla jsem, aby se mi narodila Madlenka. No, nestihla to a tak se narodila v sobotu čtrnáctého. Je prostě od narození paličatá. Po mě :-)

Takže jdu psát maily a připravím balíčky. A pak si zas budu číst :-)

7 komentářů:

Ali Čaja z Paláca řekl(a)...

Gabi, nevešaj hlavu. Ja som celý čas počúvala, že kedy dám súťaž o svoj sirup, a keď som ju nakoniec vyhlásila, prihlásila sa jedna, jediná. Čo ti poviem. A po súťaži sa mi ozvali kámošky, že odo mňa sirup kúpia. A o počte komentov radšej ani nehovorím, koľkokrát nemám jediný komentár a s článkom sa teda naprplám. Už som si aj niekoľkokrát vravela, že s tým skončím. Ale potom som si povedala, že to robím kvôli sebe a tak bojujem ďalej. Prajem ti veľa dobrých čitateľov so zaujímavými komentami :-)

cteme-s-laskou.blogspot.cz řekl(a)...

Ahoj tak to je super děkuji moc a budu se těšit :-D Já to loni stihla a 13.5.2015 se mi narodil syn Lukášek dneska je mu přesně rok - toto uteklo. Přeju tvojí dcerušce všechno nejlepší k zítřejším narozeninám. A tobě více čtenářů a komentářů. Však ono to přijde. Veronika

Knihyztramvaje řekl(a)...

Ali díííky. Já to taky dělám pro sebe. Ale účast na blogu baví no,.. A moc díky za ten Tvůj článek. Udělala jsi mi radost!

Knihyztramvaje řekl(a)...

Veru nééé ona je 14. 10. a to už jí bude deset. Jo letí to, ani se neohlídneš a bude to taky školák,.. Tak přeju krásnou oslavu :-)

cteme-s-laskou.blogspot.cz řekl(a)...

Aha tak to už má dopředu :-D Oslava bude příští týden, všichni marodíme... Školáčka už mám skoro taky, dceři bylo letos 6 takže nás to od září čeká - no moc se netěším :-D

Ivana Pásková řekl(a)...

Ahoj, pátek 13. je mým šťastným dnem od narození a nevím, čím to je, ale 13 je prostě moje nej číslo. Se soutěžemi nevěš hlavu, abych pravdu řekla, tak mi také moc nejedou na Iwíkově knihovně, ale i tak teď chystám další. Zároveň mi tam běží dotazník o Knihoběžníka a zatím nemám ani jednu reakci, když pominu dvě odpovědi od mého přítele, který mi dotazník zkoušel... Asi tak, takže hlavu vzhůru :-)

Ivana Pásková řekl(a)...

Ahoj, pátek 13. je mým šťastným dnem od narození a nevím, čím to je, ale 13 je prostě moje nej číslo. Se soutěžemi nevěš hlavu, abych pravdu řekla, tak mi také moc nejedou na Iwíkově knihovně, ale i tak teď chystám další. Zároveň mi tam běží dotazník o Knihoběžníka a zatím nemám ani jednu reakci, když pominu dvě odpovědi od mého přítele, který mi dotazník zkoušel... Asi tak, takže hlavu vzhůru :-)

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.