sobota 2. dubna 2016

Smrtí život začíná - Gabriela (Gauri) Chrastilová

Tak nevím,..Tuhle jsem vzala v knihovně do ruky náhodou. Prostě na mě koukla z regálu a já si řekla - tak jo, potřebuju oddechovku. No, jo, dobře mám teď samé oddechovky, ale prostě to potřebuju :-) S touhle jsem to přehnala. Ani nevím jak je barevná a to se mi moc nestává...

Upíři - fajn, vtip - fajn, erotika - fajn, dva kluci a jedna holka - fajn. Ale ne takhle a všechno dohromady a ne tímhle stylem,..


Sice jsem to dočetla do konce - asi tam někde byla nitka, která mě táhla dál, ale fakt jen slabá nitka. Nebylo to vtipné tak aby mě to bavilo, nebylo to erotické tak, aby mě to navnadilo a příběh celý byl prostě divný. Proč probůh nechává autorka hlavní hrdinku u sexu bičovat do roztrhání kůže? Nevěděla jak má být dramatická? Přitom její vztah s Alexem šel vykreslit i jinak. A epizodku s milostným úletem s Gabrielem si taky mohla odpustit ( no pardon, že to prozrazuju, ale je to jasné od začátku) . To ujetí nic nezapříčinilo, nic to neposunulo jinam, prostě zas rádoby vzrušení a zbytečně popsaný list( nebo dva , já už nevím,..) No, a tak to bylo se vším.

Kdyby se prostě polovina knihy vypustila a zbytek přepsala, tak bych řekla, že to bylo zábavné... Jediné co mě na tom bavilo, byla obálka. No jo, nejde aby se mi líbilo všechno, co vezmu do ruky.







Katrina Wolfová je neúspěšná pojišťovací agentka, která to přehání s kofeinem a nikotinem, má pár kil navíc a komplikované vztahy s muži. Katrina Wolfová je prostě obyčejná třicátnice. Její problémy ovšem nejsou obyčejné, poněvadž Katrina-Rina je upírka. A někdo se snaží ukončit její poklidnou posmrtnou existenci zabodnutím osikového kolíku do srdce. Rina musí uhájit svůj ne-život a zjistit, kdo stojí za spiknutím, které má za cíl změnit poměr sil v upírské populaci Metropole.
Rina je sice upírka, ale není tajemná a uhrančivá a nemá ambice stát se erotickým symbolem mládeže. Spíše osloví obdivovatelky Bridget Jonesové, kterou připomíná svou prostořekostí, zmateností a smyslem pro humor.

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.