sobota 23. dubna 2016

Co říkají hvězdy ženám - Antonín Hrbek

S horoskopy je to jako s olivami. Buď je milujete, nebo Vás nechávají úplně chladnými.
A protože je venku chladno a vlezlo a pršavo a vůbec žádné jaro, tak jsem si otevřela víno, plechovku oliv a tuhle knihu. V tomhle pořadí.

Jsem štír. A to znamená, že mám tyhle hůů hůů věci ráda. Mám ráda nejen horoskopy, ale i řeči o reinkarnaci, osudu a mysterioznu. Asi divné slovo,.. no nevadí. Aaaa  - už jsem našla to správné slovo - mám ráda veškeré TAJEMNO.

Takže když jsem dostala možnost získat tuhle knihu, ani chvilku jsem neváhala. Musela být moje. Jasně - mohla jsem si hrát na intelektuálku a strááášně pragmatickou ženu, ale tak já to prostě mám. Navíc když ji nenapsal nějaký jen tak pisálek, ale zkušený český astrolog.


Schválně - jestli to máte stejně. Když dostanete do ruky knihu horoskopů, co si najdete jako první? Jasně! Svoje znamení. Jakože- hmmm, tak jo, co o mě píše? Jestli se trefil?
Trefil - bohužel... Jedovatá, hned tak nezapomene křivdu, paličatá,... ale tak s tím už jsem se naučila díky bohu ve svých letech aspoň trochu pracovat,..A teď - nějaké klady? No jooo, umím být i fajn :-) Pracovitá, věrná, důsledná, sexy- wow...

Když otočíte pár stran, narazíte na partnerský horoskop a samozřejmě vzpomínáte jaké byl znamení - do háje - nezeptala jsem se, tak pátrám po datumu,.. No jo,. .. tak to nemohlo dopadnout jinak,..Ale hledejte chlapa podle znamení, že jo.
Samozřejmě, že tu pak najdeme i povolání, kameny, módu, problematické tělesné partie,..  Na to jsme v horoskopech zvyklé, že dámy. Ale co je tu navíc a co mě fakt pobavilo, je - jak na muže toho kterého znamení, nebo naopak jak se jich zbavit. Tam jsem se začetla opravdu na dlouho :-)

A co jsem hledala jako další znamení? Moji nejlepší kamarádku. Jen tak, abych si prostě ověřila, že hvězdy nekecaj. No, a je to tam - klidná, přizpůsobivá, zdrženlivá. Takže jo, pan Hrbek ví,..






Svit hvězd lidstvo provází už od nepaměti. Jejich magický vliv se neustále promítá do našich životů. Rozeznáváme podle nich znamení, osobnostní rysy a někdy také budoucnost. Začtěte se do nejnovějšího titulu zabývající se touto problematikou.

Autor se v knize na základě osobních zkušeností z několika desetiletí systematické astrologické práce v ženských časopisech pokusil ukázat, jak je astrologie schopna ženám pomoci a na co by si měly dávat pozor. Kniha by měla sloužit jednak jako zrcadlo umožňující lepší poznání vlastní osobnosti, jednak jako pomůcka při řešení specifických situací. A tak trochu i jako zábavné poučení. Kromě charakteristik každého znamení a partnerského horoskopu se dívky a dámy v knize předního českého astrologa dozvědí, co jakému znamení sluší, jak by se dle postavení planet měly stravovat, jak na muže nebo jak a kde si nejlépe odpočinou.
Bonusem knihy jsou s nadhledem podávané rady, co kterému znamení koupit jako dárek nebo jak na ženy působí vliv Měsíce.

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.