středa 16. března 2016

Deník těhotného muže - Andrew Cullen

Hmmm,.. taková šedá, nevýrazná, dlouhá,..

Nedočetla jsem ji. Celkem dlouho jsem se přemlouvala - nevzdávej to, dej tomu šanci, ještě jednu stranu,.. Ne, fakt jsem to nezvládla.


Prostě mě nebavilo číst jak den po dni prožívá muž těhotenství své ženy. Vydržela jsem první tři měsíce, pak jsem chtěla přeskočit k porodu - jakože - užij si aspoň ten happy-end - ale prostě to nějak nešlo.
Jasně že se během těhotenství děje spousta divnejch věcí, který nechápe ani ona, natož pak on, ale psát to den po dni? Kdyby to bylo kratší, kdyby to mělo větší kadenci, tak by to byl asi fajn námět. Jenže číst co se stalo v pondělí, v úterý, ve středu,... a to celé 40x dokola?? To už mi moje těhotenství uteklo rychleji,..

No jo, nemůže bejt každá knížka barevná.


Když Cullenova partnerka Kate otěhotněla, Andrew se rozhodl, že napíše knihu, kterou si chtěl přečíst, ale nikde nemohl najít knihu, která pravdivě zaznamená, jak ženino těhotenství prožívá její partner. Jeho těhotenský deník popisuje všechny detaily i dramatické chvíle a je ideálním společníkem pro všechny, kdo uvažují o tom, že se stanou otcem popř matkou. "Těhotenství" je podle Cullena příběh, který zahrnuje všechny žánry: romanci, komedii, thriller, napínavý příběh i cestopis o nejúžasnější cestě v životě člověka. Cullenova unikátní kronika je upřímná, vtipná, dojemná a seznamuje čtenáře s pocity a zkušenostmi muže, který se má stát již brzy otcem.

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.