čtvrtek 7. ledna 2016

Okouzlující čarodějka - Jill Barnett

Úplně akorát kniha na moje jízdy tramvají. Obálka nic moc - jsem ráda že jsem to i tak zkusila. Lehké vtipné čtení, které Vám zpříjemní právě nadešlou zimu. Zahřeje, pobaví, nevadí když musíte vypnout čtečku a vystoupit - lehce se zas vrátíte do děje. Zas trochu romantika a zas to není takové to - ona ho chce, on ji ne, pak on ji chce ale nemůžou, nakonec se stejně vezmou,... nene, nic takového. Určitě si ji přečtěte, až si budete chtít odpočinout.






Anglie 1813

Okouzlila nejváženějšího, povýšeneckého a hezkého anglického vévodu. Joyous MacQuarriová, uličnická zelenooká kráska, se zjevila odnikud a nestydatě mu přistála v náručí. Jeho přátelé z vyšší společnosti o této záhadné dámě věděli jen to, že je Skotka a její babička byla Locksleyová.
Přestože Joy postrádala tu správnou vznešenou vévodskou krev, hrdý a noblesní Alec, vévoda z Belmore, si vzal krásnou a žádoucí dívku za ženu. Brzy však zjistil, že nemůže s Joy Fionou MacQuarriovou nakládat podle své vůle. Tato dívka plná života a překypující smíchem obrátila majestátní Belmorské sídlo vzhůru nohama svou veselostí…a podivnými úkazy. Alec, po polibcích jejích jemných rtů plný ohně, se proměnil v kus ledu, když prohlédl, že jeho okouzlující dáma je ve skutečnosti čarodějka. Čarodějka, jejíž bílá magie není vždy dokonalá a plně pod kontrolou…
Příliš pozdě Joy zjistila, že je zoufale zamilovaná a že již nic nedokáže odvrátit její osud. Vášeň je oba spojila jako kouzlem v zakázaný a neodvolatelný svazek dvou očarovaných srdcí…

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.